TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Share
    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  Aya on Tue Apr 21, 2009 12:53 pm

    ALLAH memberi dugaan agar kita dapat hikmah disebalik pengalaman kita, disini aya sertakan mengapa ALLAH sengaja menduga kita ....

    Arrow memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat menjadi penilai yg baik.

    Arrow memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa kita hanyalah makhluk yg sentiasa mengharapkan pertolongan ALLAH.

    Arrow memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat KASIH SAYANG YANG TERBAIK,KHAS UNTUK DIRI KITA.

    Arrow memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah yg hebat untuk kita dan kehidupan kita pada masa depan...

    Arrow memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita dapat mengutip pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya.

    Arrow memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.

    Arrow memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita lebih faham bahawa CINTA YG TERBAIK HANYA ADA BERSAMA ALLAH.

    Arrow memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah supaya kita LEBIH MENGENALI KEHIDUPAN YG TAK SELAMANYA KEKAL.

    Wahai insan yg kecewa, menderita...
    fahamilah bahawa kehidupan kita makin sampai ke penghujungnya.
    Hari esokpun kita sendiri tak pasti samada menjadi milik kita. Gapailah keredhaan ALLAH dengan melaksanakan suruhan-NYA, dan meninggalkan laranganNYA. .

    PERCAYALAH sesungguhnya ALLAH malu untuk menolak permintaan hamba-NYA yg menadah tangan meminta dengan penuh pengharapan HANYA kepada-NYA...
    berserahlah pada ALLAH.. yang Maha Pengasih lagi Maha Penyanyang... Smile



    amany: thread moved to kategori psikologi dan motivasi..


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    uNcLe^ku :: انكل^كو

    Number of posts : 1935
    Registration date : 2009-03-17

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  uNcLe^ku :: انكل^كو on Thu Apr 23, 2009 3:34 am

    kecewa itu perkara biasa
    just gtau hati
    Watever
    redha jer
    n yakinlah dengan janji ALLAH
    flower flower flower


    _________________
    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  Aya on Fri Apr 24, 2009 4:04 pm

    ye btoi...
    redha je... Smile
    speti perkara2 yg daku catat di atas,camtu la daku memotivasikan diri bila kcewa... Surprised
    thn ni mmg byk btoi dugaan...kcewa jgn ckp la... Sad
    wahai nurul hidayah...Allah nak uji anda... silent
    alhamdulillah... Smile


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    uNcLe^ku :: انكل^كو

    Number of posts : 1935
    Registration date : 2009-03-17

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  uNcLe^ku :: انكل^كو on Fri Apr 24, 2009 7:11 pm

    huhuhu
    ujian yg gimana tu?
    kui3
    fly fly fly


    _________________
    avatar
    florist_tecik

    Number of posts : 679
    Registration date : 2009-03-19

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  florist_tecik on Sat Apr 25, 2009 1:12 pm

    Aya wrote:ye btoi...
    redha je... Smile
    speti perkara2 yg daku catat di atas,camtu la daku memotivasikan diri bila kcewa... Surprised
    thn ni mmg byk btoi dugaan...kcewa jgn ckp la... Sad
    wahai nurul hidayah...Allah nak uji anda... silent
    alhamdulillah... Smile

    zura akan pegang kata2 yang kak aya tulis kat atas....
    subhanallah
    la haula wala quwatailla billah
    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  Aya on Sun Apr 26, 2009 12:55 pm

    florist_tecik wrote:
    Aya wrote:ye btoi...
    redha je... Smile
    speti perkara2 yg daku catat di atas,camtu la daku memotivasikan diri bila kcewa... Surprised
    thn ni mmg byk btoi dugaan...kcewa jgn ckp la... Sad
    wahai nurul hidayah...Allah nak uji anda... silent
    alhamdulillah... Smile

    zura akan pegang kata2 yang kak aya tulis kat atas....
    subhanallah
    la haula wala quwatailla billah

    bagus la kalo camtu... What a Face


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  Aya on Sun Apr 26, 2009 1:00 pm

    uNcLe^ku :: انكل^كو wrote:huhuhu
    ujian yg gimana tu?
    kui3
    fly fly fly

    byk uncle oi... Razz
    bergunung2 ujian yg mnimpa... silent
    paling tragis masa masuk spital...time nyawa dihujung tanduk time koma... pgsn


    drpd kecik...
    Arrow ujian family...
    Arrow ujian kewangan...
    Arrow ujian sakit...
    Arrow ujian pyiksaan prasaan...sampai naik ting tong...
    Arrow ujian bulanan...exam...ujian gak tu...hehehehe... Razz

    byk lagi ujian2 yg mnimpa...
    redha je dgn semua yg berlaku... rabbit
    think positive... Surprised


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    amany

    Number of posts : 814
    Registration date : 2009-03-16

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  amany on Mon Apr 27, 2009 12:48 pm

    bismillah..
    salam..
    aya, tQ 4 sharing it with us..

    tertarik utk quote:
    jgn lpe apa yg Dia pesan:
    Allah takkan bebankan hambaNya dgn apa yg dia tak mampu..

    dan akk setuju, Allah mmg sengaja menemukan kita dgn org yg salah..
    kita sering kali bertanya, "kenapa aku tidak dapat apa yang aku idamkan-idamkan?"
    like He said:
    Quran menjawab, "boleh jadi kamu membenci sesuatu padahal ia baik bagimu..boleh jadi kamu menyayangi sesuatu padahal ia buruk bagimu..Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui..
    surah al-Baqarah, ayat 216..

    dan nak tambah:
    memang Allah sengaja menemukan kita dengan orang yang salah agar kita tahu erti menghargai..

    memang Allah sengaja menemukan kita dengan orang yang salah agar kita dapat bertemu dengan org yg betul..

    just mt two pence..
    mengertilah, everything happens with a reason..
    dan mmg benar aya, memang Allah sengaja menemukan kita dengan orang yang salah..

    wallahua'lam..


    _________________
    everybody has skeletons in their closet
    avatar
    uNcLe^ku :: انكل^كو

    Number of posts : 1935
    Registration date : 2009-03-17

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  uNcLe^ku :: انكل^كو on Sat May 02, 2009 11:55 am

    uhuhu
    baik
    den penah kecewa
    seminggu nangis xrenti2
    gembeng seh
    ahahahaha
    tepukdahi tepukdahi tepukdahi


    _________________
    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  Aya on Sun May 03, 2009 8:50 am

    wah...nape uncle?
    cte la ckit... Surprised


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    florist_tecik

    Number of posts : 679
    Registration date : 2009-03-19

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  florist_tecik on Mon May 04, 2009 3:21 pm

    uNcLe^ku :: انكل^كو wrote:uhuhu
    baik
    den penah kecewa
    seminggu nangis xrenti2
    gembeng seh
    ahahahaha
    tepukdahi tepukdahi tepukdahi

    ngeheheh
    tak gembeng pun
    benda biasa..
    herm..daku penah dengar
    lelaki...mana ada menangis...poyo la...
    daku pk...hm...lelaki takde perasaan ke
    ngeheheheh
    bila orang yang cakap berdebat dengan ku
    akhirnya die mengaku kalah juga
    ngeheheheh
    ego tinggi payah juga...
    ada sebb Allah mencipta airmata
    jd..menangis la.ngehehehe
    avatar
    nawar23

    Number of posts : 48
    Registration date : 2009-04-12
    Age : 32
    Location : Sumwhere...

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  nawar23 on Tue May 05, 2009 3:15 am

    uNcLe^ku :: انكل^كو wrote:uhuhu
    baik
    den penah kecewa
    seminggu nangis xrenti2
    gembeng seh
    ahahahaha
    tepukdahi tepukdahi tepukdahi

    Pergh uncle gembeng...
    Ish3.. Susah ne..
    x leh buli..
    kang nangis plok..
    Wakakaka...

    Siapa x pernah kecewa..
    Sume pernah kecewa...
    Tp pasti ada hikmahnye...
    avatar
    amany

    Number of posts : 814
    Registration date : 2009-03-16

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  amany on Tue May 05, 2009 4:45 pm

    uNcLe^ku :: انكل^كو wrote:uhuhu
    baik
    den penah kecewa
    seminggu nangis xrenti2
    gembeng seh
    ahahahaha
    tepukdahi tepukdahi tepukdahi


    sy pn pnh kecewa..
    tyme tu hny tuhan sje yg tahu betapa peritnya hati ni..
    tp, kne bangkit..
    xblh selamanya nk ddk dlm mode kecewa..
    kn..
    bkn gembeng, tp tu perkara normal..


    _________________
    everybody has skeletons in their closet
    avatar
    florist_tecik

    Number of posts : 679
    Registration date : 2009-03-19

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  florist_tecik on Tue May 05, 2009 6:19 pm

    amany wrote:
    uNcLe^ku :: انكل^كو wrote:uhuhu
    baik
    den penah kecewa
    seminggu nangis xrenti2
    gembeng seh
    ahahahaha
    tepukdahi tepukdahi tepukdahi


    sy pn pnh kecewa..
    tyme tu hny tuhan sje yg tahu betapa peritnya hati ni..
    tp, kne bangkit..
    xblh selamanya nk ddk dlm mode kecewa..
    kn..
    bkn gembeng, tp tu perkara normal..

    yup
    btoi tue
    ngeheheh
    sume orang penah kecewa
    avatar
    uNcLe^ku :: انكل^كو

    Number of posts : 1935
    Registration date : 2009-03-17

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  uNcLe^ku :: انكل^كو on Fri May 08, 2009 2:13 pm

    ya ya ya
    huhuhu
    daku xsuka nanisy
    tu jer
    huhuhu
    What a Face What a Face What a Face


    _________________
    avatar
    aDiLAh..

    Number of posts : 1265
    Registration date : 2009-03-25
    Age : 21
    Location : what eve..huhu

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  aDiLAh.. on Mon May 11, 2009 9:57 pm

    seb0t psl kecewa..
    dila bnyk kali kecewa..
    ade smpi thp...
    dila rse x patut dila id0p..
    tp,
    fikirkn balik..
    Allah sje nk menguji dila..
    adakh dila tabah @ dila nie se0rg yg cpt berputus asa..
    alhamdulillah..
    skrg,
    klu kecewa ke terasa ke wut eve la..
    mmg dila pgg dgn kata2 2..
    hehe..
    What a Face What a Face What a Face
    avatar
    shasha_crysella

    Number of posts : 1066
    Registration date : 2009-03-19
    Age : 32
    Location : Kelantan

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  shasha_crysella on Tue May 12, 2009 1:40 pm

    semua org penah kecewa dalam idup..
    cuma bezanya bnyk atau skt...
    semakin kuat Allah uji seseorang hambaNYA tu,semakin syg Allah kat kita..
    selain tu jg Allah nak uji tahap mana iman kita..
    beruntung sgt2 sape yg dpt bnyk ujian..
    hai hai hai
    avatar
    aDiLAh..

    Number of posts : 1265
    Registration date : 2009-03-25
    Age : 21
    Location : what eve..huhu

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  aDiLAh.. on Tue May 12, 2009 2:38 pm

    shasha_crysella wrote:semua org penah kecewa dalam idup..
    cuma bezanya bnyk atau skt...
    semakin kuat Allah uji seseorang hambaNYA tu,semakin syg Allah kat kita..
    selain tu jg Allah nak uji tahap mana iman kita..
    beruntung sgt2 sape yg dpt bnyk ujian..
    hai hai hai

    yg dpt bnyk ujian 2 k.aya..
    ye la..
    dri kecik smpi bsr..
    ade je ujian dtg kt die..
    tp,
    mmg dila respect ngan k.aya..
    sbb..wlupun ujian melanda kt die..
    die b0le lg senyum..
    ceria..
    igt ag tym die apendiks dulu..
    b0le lg die gelak2 kt 4rum..
    tnye la uncle...
    mmg respect la k.aya..
    hehe..
    senyum senyum
    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  Aya on Tue May 12, 2009 5:50 pm

    uhuu~~~jgn la ckp camtu... Embarassed
    bagi akk, bila dah sakit tu... (sampai tahap kuar masuk icu byk kali...) pgsn
    akk jarang bersedih sbb akk sakit...
    sbb, akk fikir, kalo akk sdih skalipun sakit akk tu xkan ilang pada mase tu gak...btoi x? Neutral
    sedih tu la yg akan mnambahkan lagi sakit...
    baik gumbirakan hati walaupun sakit... Surprised
    walaupun dgn gumbirakan hati tu x dpt nak sembuhkan sakit pada masa tu, skurang2nye akk x la mnambahkan sakit akk dgn sdih...mnangis kan...
    alhamdulillah...maseh larat memotivasikan diri sendiri pada masa tu... Razz



    akk dah bese dah mnempuh ujian yg dtg bertimbun2 ni...
    masa kcik pun ayah akk camne kan...
    sampai dah thp nak bunuh anak sendiri...
    kesan parut yg dia kelar kat pergelangan tgn akk tu masih jelas klihatan...
    (zaman tu blum ade bio oil lagi...tu yg x dpt nak cover parut yg tu...) Razz
    sape yg x kcewa dik bla ayah sendiri tergamak wat camtu...
    kene sepak trajang ayah akk tu dah bese dah...dari umur akk 4 tahun...
    tapi...tu la cara Allah nak uji akk...
    alhamdulillah...walaupun sgt perit tapi masih bleh bertahan...
    akk still senyum lagi...cak3... Razz




    pastu, bila ayah tinggalkan family, nafkah 1 sen pun x bagi...
    adik bradik pun skolah lagi...
    kakak akk sampai result spm dia trok gila sbb ayah tinggalkan family time tu...
    walhal dia plajar yg sgt cmerlang...
    dah tu bila nafkah ayah x bagi, time tu la kitorg hidup sgt susah...
    sampai nak mandi pun kitorg mandi kat surau...bil air kene potong...xde air la...
    pastu makan mmg slalu je x makan...
    sampai thp time bulan pose berbuka ngan air je...
    sbb tu akk ckp ngan dila yg akk rilek je x makan ayam 2 bulan masa pantang tu...
    sbb dulu nak makan telur ayam pun susah...
    xde duit dik oi...
    makan je ape yg ade...
    kalo dah dpt telur ayam time tu, dah rasa mewah sgt la tu...
    kalo x, makan 'angin' je la... Razz
    dah bese barlapo sampai berhari2...




    duit blanje skolah masa akk skolah rendah ckup stakat beli 1 karipap je...
    tu pun kalo ade...
    kalo xd,berlapo je la...
    umah jauh dari skolah rendah...
    jalan kaki je tau...nak naik bas or van x mampu...
    masa dah darjah 5 baru akk mampu naik van...





    byk lagi perkara yg mgecewakn akk pasal ayah...biar la tu tersimpan dlm memori akk je...


    tu la khidupan akk mase akk kcik...


    skarang alhamdulillah...idup dah senang...hasil berkat usaha adik bradik akk yg byk sgt berkorban...
    rumah, dah bli sendiri...
    makan, pakai...ok je...x putus...
    jgn kata nak makan ayam...nak makan ketam hari2 pun bole... Razz
    n akk blaja...ok je...
    duit blanje akk jarang mintak kat mak akk...
    sbb akk myimpan duit...
    kalo duit dah btul2 xde baru akk mintak kat mak akk...
    nu ha...kemain 'sehat' lagi akk tu...
    tu maknenye makan sgt cukup... Razz Razz Razz




    bila dah beso, diuji ngan sakit plak...
    alhamdulillah...dah tempuh sume tu...
    ok je akk... Razz


    pastu, accident plak...
    masuk spital lagi...
    tapi, alhamdulillah...akk slamat...
    maseh idup...
    tu maknenye Allah sygkan akk... Smile
    tu la yg wat akk tersenyum walaupun sgt perit dan pedih utk mnanggung sakitnye tu...
    sbb akk idup lagi... Smile Allah bagi pluang utk akk idup... Smile
    akk sampai leh gelak2 lagi kat forum... Razz
    online cam bese...cam sehat je gamaknye time tu...
    walhal trbaring kat katil wad... Razz
    tu lah akk...akk x suke nak sdey2...
    ntah la...mmg akk camtu... Razz
    sampai ade org pelik sgt ngan akk camne akk leh senyum lagi time tu... Razz
    n sampai la skarang... Very Happy




    Allah uji kita dgn bermacam perkara...
    berserahlah padaNya...DIA tu maha pengasih dan penyayang... Surprised


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    amany

    Number of posts : 814
    Registration date : 2009-03-16

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  amany on Thu May 14, 2009 12:39 pm

    sume org pnh kecewa..
    tipu sgtla klu dy ckp dy tak pernah kecewa..
    akk pn penipu gk klu ckp yg akk tak pernah kecewa, pnipu kwase 6, heh..
    tp kn, yg membezakan kita ialah cara kita tangani rasa kecewa tu..
    hmm, akk xske tunjuk kekecewaan dpn org..
    biarlah org nmpk kita gembira sakan, hidup bahagia, tp dlmn hny Tuhan je yg tahu..
    n i hate jd kecoh2..
    sbb tu, everybody has skeletons in their closet..


    _________________
    everybody has skeletons in their closet
    avatar
    aDiLAh..

    Number of posts : 1265
    Registration date : 2009-03-25
    Age : 21
    Location : what eve..huhu

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  aDiLAh.. on Mon May 18, 2009 9:59 pm

    s0k0ng 100% k.many ckp 2..
    x ske tunjuk kekecewaan dpn 0rg..
    hurmmmmmmmmmmmmmmmm..
    ahahah..
    x taw nk ckp ape lg..
    avatar
    uNcLe^ku :: انكل^كو

    Number of posts : 1935
    Registration date : 2009-03-17

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  uNcLe^ku :: انكل^كو on Thu May 21, 2009 10:13 pm

    saya pun saya pun!!!
    cheers cheers cheers

    tapi org nampak gak
    sebab muka den muka xd perasaan
    ahahahah


    _________________
    avatar
    aDiLAh..

    Number of posts : 1265
    Registration date : 2009-03-25
    Age : 21
    Location : what eve..huhu

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  aDiLAh.. on Fri May 22, 2009 4:53 pm

    mmg uncle xd perasaan p0n.
    hehe..
    juz kiddin...
    Very Happy Very Happy
    avatar
    uNcLe^ku :: انكل^كو

    Number of posts : 1935
    Registration date : 2009-03-17

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  uNcLe^ku :: انكل^كو on Mon May 25, 2009 12:10 am

    ehhehehe
    ada perasaan la
    tapi sorok
    xtunjuk
    macam aya
    tp bula kita tunjuk pandai lak org cakap kita kuang ajar la
    xd ati perot la
    masa kita baik
    diorg naik kepala
    huhu
    br tau kita sape kan
    ha...
    org yg jarang marah ni
    jgnla bg die marah
    mmg silap ar
    clown clown clown


    _________________
    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  Aya on Mon May 25, 2009 5:47 pm

    uNcLe^ku :: انكل^كو wrote:ehhehehe
    ada perasaan la
    tapi sorok
    xtunjuk
    macam aya
    tp bula kita tunjuk pandai lak org cakap kita kuang ajar la
    xd ati perot la
    masa kita baik
    diorg naik kepala
    huhu
    br tau kita sape kan
    ha...
    org yg jarang marah ni
    jgnla bg die marah
    mmg silap ar
    clown clown clown
    ya...mmg btoi... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    sape yg dah pernah kene kata2 indah dariku bila daku mgamuk sbb terlampau marah...dia tau... Twisted Evil
    mcm hari tu...
    kat spital...
    org sakit mmg susah nak kawal marah...
    dah tu wat daku bertambah sakit...
    ade la sorg minah tu yg dah kene...
    umur je tua dariku tapi akai tarak... Razz
    skali dpt...amik ko... Razz Razz Razz


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz



    Sponsored content

    Re: TeRiStImEwA UnTuK iNsAn SeRiNg KeCeWa DaLaM hIdUp

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Mon Sep 24, 2018 7:45 pm