jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Share
    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Aya on Sat Mar 21, 2009 8:44 am

    uNcLe^ku :: انكل^كو wrote:itula level pening si demok2 lg cute aya
    eheheheh
    lol! lol! lol!
    haha..tau pun...itu la level2 kepeninganku... Razz
    tulun...tulun... Razz
    cute...cute...cute...haha...x abes lagi tang cute ni uncle... Razz
    segan thp maksima dah ni...wakakaka.... Razz
    bukannye cute pun aya ni...huhu...


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    shasha_crysella

    Number of posts : 1066
    Registration date : 2009-03-19
    Age : 32
    Location : Kelantan

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  shasha_crysella on Sat Mar 21, 2009 11:55 am

    tgh pening tahap giga?
    hui,parah tu...knp smpi jd camtu skali?
    dasyat,dasyat...hehe..
    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Aya on Sat Mar 21, 2009 5:18 pm

    haha...knape sampai jadi camtu?
    sila baca sebab2 ini... Razz

    pening psl terlebih tido 1 hal... Razz

    pening tntg kerja2 n tugasan2ku... drunken

    pening tntg hotmail, ym n photobucket x leh bukak... Sad (cet...dah 2 hari x leh bukak ni...)gerammm... :x

    pening tntg hospital...ade seseorg yg ku jumpa di situ... Neutral

    pening tntg mak...risau tgk mak...takut2 sakit lagi...mmg kene jaga dia btul2..

    pening tntg sume perkara nih... Razz

    pening yg terbaru... drunken pening nak pikir alasan ape nak bagi kat en.azhar isnin ni sbb eden terlepas kelas biology dia jumaat lepas sbb tido mati...hahaha... Razz


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Aya on Sat Mar 21, 2009 5:58 pm

    uNcLe^ku :: انكل^كو wrote:eeheheh
    dak comey fenins ye
    cheers cheers cheers

    taper...
    xpayah tdo je if fenin
    eheheh
    drunken drunken drunken
    haha...
    dah 2 hari asyik terlebih tido...letih bdn bila bgn...haha... Razz
    mlm ni, mmg eden x tido... cyclops
    puas dah tido ni...makin bertambah fenin ade la... drunken
    mlm ni kene la berjaga...kalo x, hahaha...abes aku... Razz
    kpala akan bertambah fenin kalo eden tido lagi mlm ni...daku lebih rela berjaga... Razz
    mmg eden camtu pun...kalo dah terlebih tido, kena barjaga 1 malam... Shocked
    kalo x, kpala akan makin fenin... drunken
    huk...mesti bosan mlm ni berjaga sorang2... Neutral
    org len sume tido... Sleep daku berjaga... cyclops


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    shasha_crysella

    Number of posts : 1066
    Registration date : 2009-03-19
    Age : 32
    Location : Kelantan

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  shasha_crysella on Sat Mar 21, 2009 10:29 pm

    hui bnyk jg sebab2 yg menyebabkan pening..
    mmg patut kalau pening tahap giga pun..
    avatar
    Iz

    Number of posts : 305
    Registration date : 2009-03-20
    Age : 26

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Iz on Sun Mar 22, 2009 12:06 am

    lor..
    relax la..
    be co0l k..
    dlm apapun situasi Smile
    tp jgn jadi mcm iz plk
    terlebih co0l
    huhu
    avatar
    uNcLe^ku :: انكل^كو

    Number of posts : 1935
    Registration date : 2009-03-17

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  uNcLe^ku :: انكل^كو on Sun Mar 22, 2009 2:46 am

    keh3
    cool ke?

    lol! lol! lol!


    _________________
    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Aya on Sun Mar 22, 2009 7:11 am

    shasha_crysella wrote:hui bnyk jg sebab2 yg menyebabkan pening..
    mmg patut kalau pening tahap giga pun..
    tau xpe...rase nak nyanyi lagu pening m.daud kilau tu je... Razz


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Aya on Sun Mar 22, 2009 7:12 am

    Iz wrote:lor..
    relax la..
    be co0l k..
    dlm apapun situasi Smile
    tp jgn jadi mcm iz plk
    terlebih co0l
    huhu

    haha...skarang ni akk dah cool ckit... Cool
    sbb mlm tadi x tido... Razz
    ilang ckit fenin ku... drunken


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Aya on Sun Mar 22, 2009 7:14 am

    uNcLe^ku :: انكل^كو wrote:keh3
    cool ke?

    lol! lol! lol!
    uiks...ceria smacam je?... Razz


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Aya on Sun Mar 22, 2009 7:17 am

    sob3... Sad
    esok dah start skolah balik...
    x suka.... (T_T) sbb xde cuti... Sad
    balik skolah kul 5ptg balik...xbest3... Razz
    ngeee~~~masih x dpt nak fikirkan alasan ape nak bagi kat en.azhar sbb x dtg kelas bio... scratch
    esok dah hari isnin dah...abes eden... pale


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    shasha_crysella

    Number of posts : 1066
    Registration date : 2009-03-19
    Age : 32
    Location : Kelantan

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  shasha_crysella on Sun Mar 22, 2009 3:44 pm

    terlebih cool iz?
    mcm mane jd nyer ye?
    kiki3....
    Laughing Laughing
    avatar
    florist_tecik

    Number of posts : 679
    Registration date : 2009-03-19

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  florist_tecik on Sun Mar 22, 2009 3:46 pm

    huhuu
    apa habaq
    lama tak chat ngan kak aya
    hahha
    avatar
    Iz

    Number of posts : 305
    Registration date : 2009-03-20
    Age : 26

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Iz on Sun Mar 22, 2009 7:47 pm

    shasha_crysella wrote:terlebih cool iz?
    mcm mane jd nyer ye?
    kiki3....
    Laughing Laughing

    cool camni

    1. pagi esok nak exam, alamatnya pagi esokla baru nk bukak buku~haha

    2. esok pagi ada KTQ, kul 12.30mlm leh bangun tgk NMI (uLANGAN) lg.. (xhabis hafaz lg plak tu)

    3. 1 batch kene marah ngan senior.. acara nangis2 Razz Razz Razz senior tanya Iz : awak ni xde perasaan ke?? haha

    4. cikgu ngajar kat depan.. lebih cool@xde kesedaran diri leh layan MP3 smbil SMS. haha~
    avatar
    amany

    Number of posts : 814
    Registration date : 2009-03-16

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  amany on Sun Mar 22, 2009 10:44 pm

    jgn pening2, pretend tarappapa..
    b cool ait..


    _________________
    everybody has skeletons in their closet
    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Aya on Mon Mar 23, 2009 2:02 am

    assalamualaikum...
    huhu...jgn slh sangka eh...sy bukan ya,tapi abg kpd aya...
    dpt tau username & password dia & web ni dari henpon dia,so,abg nak gi tau something...
    abg tgk kat shoutbox tadi tu izwan dah tolong bg tau...mekasih izwan...
    sbenarnye,ptg smalam (ahad) aya accident...
    dia teman kakak kawan dia pilihkan rekabentuk kad kahwin sbb kakak kawan dia nak aya yg pilihkan...
    dan kpd sesapa yg kenal kawan dia tu, nama dia naz...rasenye ade yg dah kenal kot...
    dlm perjalanan pulang,ada 1 lori ni suka ati dia je langgar lampu merah...
    so,malangnye lori tu merempuh kereta yg diorang naik.
    naz tercampak keluar,slamat dan cedera ringan je...
    tapi aya n kakak naz kat dpn tersepit kat tempat pemandu,diorang x leh nak mgelak sbb pakai tali pinggang kledar kat kreta...
    kereta tu remuk dilanggar,melambung...
    hanya Allah saja yg tau keadaannye...
    abg tau2 je,naz dah telefon gi tau yg diorang kat spital...
    aya masuk wad kecemasan...then masuk wad bedah...

    malangnye,kul 8 mlm kakak naz meninggal sbb byk hilang darah & koma...
    skarang ni,aya pun koma gak...darah dia sgt byk ilang...
    keadaan dia teruk...x sanggup nak cite...

    ..........abg dah x tau nak ckp ape,sdih sgt...doakan adik abg ok...assalamualaikum...


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    uNcLe^ku :: انكل^كو

    Number of posts : 1935
    Registration date : 2009-03-17

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  uNcLe^ku :: انكل^كو on Mon Mar 23, 2009 2:54 am

    Ya ALLAH yg Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

    kami bersyukur diatas segala nikmat dan rahmatMu yg telah Kau berikan tidak henti2 kpd kami
    Ampunilah segala dosa2kami, kedua ibu bapa kami, guru2kami, sahabat2kami serta kaum muslimin dan muslimat samada yg masih hidup ataupun yg telah meninggal dunia,
    Ya Allah...hanya kepadaMu tempat kami bermohon, tempat kami berserah

    Ya Allah...berilah kami kesempatan untuk bertemu dgn sahabat kami ini, berilah kekuatan kepadanya untuk terus beribadah dan beramal kepadaMu ya ALLAH, terlalu singkat masanya untuk mengumpul pahala demi membela dirinya di akhirat kelak...

    Ya ALLAH...
    Kau perkenankanlah doa hambamu yg kerdil lagi hina ini ya ALLAH..tiada kudrat kami...hanya Engkau ya ALLAH yg mampu mengubah segalanya dan hanya Engkau sahaja yg tahu betapa beratnya ujian yg kami hadapi ini,

    Ya ALLAH, jika rezki kami berada di langitMu,Kau turunkanlah ia ya ALLAH, jika rezki kami berada di muka bumi ini, Kau keluarkanlah ia ya ALLAH, jika rezki kami berada jauh dari kami, Kau dekatkanlah ia, jika ia berada dekat pada kami, Kau permudahkanlah ia ya ALLAH...

    Ya ALLAH...
    Hanya engkau maksud kami dan hanya KeredhaanMu yg kami cari...
    subhanallah...
    alhamdulillah...
    Allahuakhbar...

    Jauhkanlah kami dari segala dosa dan noda, jauhkanlah kami dari azab api neraka, tunjukkanlah kami ke jalan yg benar, golongkanlah kami dikalangan org2 yg beriman, bukan golongan yg Kau murkai...

    Berikanlah kami kejayaan di dunia dan akhirat...

    selawat dan salam kami tujukan kpd junjungan besar rasulullah saw...
    berilah kami syafaatmu di akhirat kelak...

    amin....amin....ya Rabbal alamin.....


    Sad Sad Sad


    _________________
    avatar
    amany

    Number of posts : 814
    Registration date : 2009-03-16

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  amany on Mon Mar 23, 2009 11:08 am

    ameen..
    everybody deserves a future, b strong aya..
    akk tw aya blh + akk yakin aya kwat..
    aya igt x apa yg kita pnh janji?
    aya xkn tinggalkan akk kn?
    sbb aya lil sis akk 4eva n eva, come hell or high water..
    when faith is put at best..
    sesungguhnya Allah bersama org2 yg sabar..
    itu janjiNya..


    _________________
    everybody has skeletons in their closet
    avatar
    shasha_crysella

    Number of posts : 1066
    Registration date : 2009-03-19
    Age : 32
    Location : Kelantan

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  shasha_crysella on Mon Mar 23, 2009 3:05 pm

    akk doakan aya sembuh dan kembali menjalani hidup seperti sediakala...
    aya kena kuatkan semangat..
    akk yakin aya boleh..
    kami semua sayangkan aya..
    kami sentiasa doakan aya..amin..
    avatar
    florist_tecik

    Number of posts : 679
    Registration date : 2009-03-19

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  florist_tecik on Mon Mar 23, 2009 4:09 pm

    Dengan nama Allah yang Maha Kuasa dan Maha Pengasih
    lagi Maha Mengasihani

    wahai wanita yang elok pekertinya

    kakak aya

    zura doakan segala kebaikan bg mu
    kami di sini menanti kedatangan kakak untuk bersama-sama kami lagi
    zura tau kakak kuat
    jd,zura yakin...
    Allah pasti mendengar doa kita
    Allah Maha Pendengar dan Maha Mengasihani
    Makbulkanlah doa kami agar diampunkan dosa kami dan supaya akak aya sembuh

    Kakak aya

    wanita yang baik pekertinya
    tabahkanlah hati mu
    kuatkan semangatmu
    semoga Allah memberi kesembuhan kepadamu dan kesembuhan itu memnyebabkan kesakitan yang lalu tidak kembali
    aminnnnnnnnnn
    InsyaAllah
    avatar
    uNcLe^ku :: انكل^كو

    Number of posts : 1935
    Registration date : 2009-03-17

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  uNcLe^ku :: انكل^كو on Mon Mar 23, 2009 8:08 pm

    Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

    alhamdulillah...
    aya telah sedar dan mampu untuk tersenyum walaupun sebenarnya hanya ALLAH yg tahu betapa sakit dan peritnya yg aya alami sekarang ni
    aya...kami kagum akan dirimu...
    kamu seorang anak gadis belasan tahun yg sagt tabah menghadapi apa jua ujian dan rintangan

    kami yg alhamdulillah sihat ini pun xmampu tersenyum jika kami berada di tempatmu...

    ingatlah...doa kami sentiasa mengiringimu...

    Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


    _________________
    avatar
    shasha_crysella

    Number of posts : 1066
    Registration date : 2009-03-19
    Age : 32
    Location : Kelantan

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  shasha_crysella on Mon Mar 23, 2009 8:42 pm

    alhamdulillah..lega ckt bla dpt tau aya dah sedar..
    avatar
    zio

    Number of posts : 99
    Registration date : 2009-03-18
    Age : 27
    Location : Bukit Mertajam

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  zio on Tue Mar 24, 2009 1:17 am

    aya..
    topup kan ajak ye..
    nnt ajak msg aya..
    hehe..
    Zam,Ajak,Firdaus,Anas (Zafa) mendoakan aya cepat sempat sembuh..
    sampaikan salam takziah kami kepada keluarga naz..
    innalillahi wainnalillahi raji'un..
    semoga Allah merahmati Rohnya..
    amin..
    Sad Sad Sad Sad Sad Sad
    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Aya on Tue Mar 24, 2009 11:14 am

    insyaAllah...akan abg sampaikan ajak...


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz


    avatar
    Aya

    Number of posts : 1575
    Registration date : 2009-03-17
    Age : 25
    Location : rumahku terletak di bumi..malaysia..negeri sembilan..seremban..senawang.. taman sri kasih...hehehe..

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Aya on Tue Mar 24, 2009 11:15 am

    t.kasih pada semua...kalian sgt baik pada adik abg... Sad


    _________________
    ******************************************************************************************************

    jgn lupe click sini Razz Razz Razz



    Sponsored content

    Re: jEmPuT sInGgAh Ke TeRaTaKkU yG eNtAh Ke BeRaPa..HeHe..

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Mon Sep 24, 2018 7:06 pm